熱門文章

2017年5月21日 星期日

2016衝出亞洲、美加廿天遊第一天

2016年可以說是旅遊年,3月去了名古屋,5月去了曼谷、芭堤雅。9月與媽媽去美加廿天遊。有咁多假是因為我公司最好的福利就係每工作10年會有一次性additional 56日大假, 所以就可以去耐d。

對上一次去美國是2014年公司出Trip,而加拿大則未去過,今次會去的地方如下:

香港 → 洛杉磯 → 拉斯維加斯 → 洛杉磯 →  夏威夷 → 溫哥華 → 香港

今次往洛杉磯是搭國泰,航程約13.5小時,其實我有點怕坐長途機,不過要陪亞媽都要頂硬上。











去美國的安檢也比較嚴格,臨上機前都要再檢查一次















機上主要都係食、睡覺和睇戲。怕坐長途機的原因是坐到屁股痛,所以都起左幾之身,行下同做下舒展筋骨的運動








終於到了洛杉磯了,其實都唔知叫第一天定第二天,入境過程非常順利,但就等左差不多一小時。




























出關後媽媽的朋友已經在等我,今次在LA都會住在Auntie那裡,既可以慳左酒店錢,阿媽又可以同朋友聚舊,Auntie車我們去食飯















其實我想睡覺多d,不過盛情難卻。我們去了食中餐,LA都幾多華人聚居,我係LA差不多未講過英文,而且街上都有很多中文招牌。















食飽飯後便回去休息,因明早要去環球片場。





6 則留言:

  1. 坐長途機真係好難頂:P
    公司有這福利真好呢.....下次可以去埋墨西哥果邊

    回覆刪除
  2. 嘩!一次性additional 56日大假?完全未有聽過有咁好既公司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,下年可以申請放第二個56日大假

      刪除
    2. 嘩嘩嘩嘩嘩嘩,人都癲呀!

      刪除
    3. 放完假返來要做返晒,哈哈

      刪除