熱門文章

2017年12月13日 星期三

2016衝出亞洲、美加廿天遊第六天

早上起床,要收拾行裝,因要離開拉斯維加斯回LA,早餐仍是牛角飽加熱朱古力。

辦理Check-out時,我們經過賭場,媽媽因見到廿一點的荷官是中國人,而且只是5美金一局,所以便玩了幾手,最後羸了30美金。
















跟著便開車到『中國城』,車程約10分鐘,其實中國城內商店不是太多,反而比較多是食店。如唔想食西餐,這裡都是一個合適的地方

















再開車回LA,途中在休息站逛下超市,買下Nuts。















晚餐與Uncle一家吃飯,其實LA食中餐都幾貴,呢餐盛惠130美金。















晚飯後媽咪坐Aunt車回屋企,而我就自己享受一個人駕駛的樂趣。




7 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實之前2晚都想去遊,但又真的太累,所以15分鐘WIN左30蚊,都算唔錯

      刪除
  2. 我試過在一張一美元21點枱玩,當時這一張枱沒有一個人玩我先敢埋去玩。最終贏左十幾蚊。到有人埋枱玩我就走人。

    回覆刪除
    回覆
    1. Exactly, 我亞媽又係見無人先敢玩

      刪除
    2. 因為我從未在枱上玩過,驚累人輸錢。

      刪除
    3. 反而我亞媽怕比人話左住晒

      刪除
    4. 怕累人輸錢迷等於阻住人囉

      刪除