熱門文章

2015年11月4日 星期三

2015沖繩『亂衝亂撞』七天自駕遊第六天

今天的行程真係『輕輕鬆鬆鄧梓峰』,先去『泊いゆまち魚市場』,因第二天早上未幫襯


























有好多美食,但最後都係食我們最愛的魚生飯














飯後便開車到『舊海軍司令部壕』,這個景點都很值的參觀




















戰壕內分為不同的地方
















其中幕僚室地方最大












但也看到戰爭的可怕,下圖是將士用手榴彈自殺時的彈痕











約一小時便行完了,在出口拍照留念











在停車場見到與我在香港同款的車,金色是第一次見














跟著再開45分鐘車到『沖繩世界文化王國』











內裡包括『王國村』、『玉泉洞』和『蛇公園』













今次來的目的是想參觀『玉泉洞』,所以便買了『王國村』、『玉泉洞』套票,一入場先睇場沖繩歌舞表演











但睇左一陣便走了,因聽唔明,行過走廊有浸蛇酒解說












王國村內景色
















有舊式玩具,不過好多人跌倒












沖繩犬












還食了芒果雪糕












再參觀『玉泉洞』,感覺裡面應該會比外面凍,但實際是相反,裡面比外面暖


















離開文化王國前還看到沖繩玻璃藝術












Mimi心裡仍是對麵包超人公仔念念不忘









所以便去Outlet再夾公仔,最後當然夾到,不過係『菠蘿飽』,再硬著頭皮去同店員溝通可否換『麵包超人』,店員可能見我們是遊客,便立即更換。燈、登、鄧、凳.........














獎勵就係食KFC









同『麵包超人』車我地回酒店














今晚都唔再用車,明日又早機,所以早D入定油,日本或台灣都有自助入油,但一般我都選擇有職員的。但今次選擇『ESSO』,竟然是自助的。幸好有職員教我,成功自己入油

















回酒店泊好車休息一會,便到國際通逛逛並吃西餐











約10:30便回酒店,途中竟見到屋台,不過沒有幫襯了



















2015沖繩『亂衝亂撞』七天自駕遊第七天

2 則留言:

  1. 可以換返個面包超人,個店員都幾好人喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個店員可能見我們吱吱喳喳地講英文,怕左我地。

      Anyway, 我都覺得個店員都好好人

      刪除